donderdag 17 april 2008

Bestolen - Robbed

Dagje in Lima kostte me mijn analoog fototoestel. Ik kan mezelf wel slaan. Had ik de hele dag waarschuwingen gehoord en ze opgevolgd (voor de wijsneuzen onder ons), zet ik me 5 seconden neer om mijn grote rugzak op slot te doen en lap. Iemand gooit een sleutel, ik kijk en raap op en als ik hem afgeef, valt mijn cent (briefje dus). Ik kijk. Te laat. Het is klote dat ik dit toestel kwijt ben, want nu kan ik het niet gebruiken en sleur ik de telelens voor niets mee. Maar veel meer klote is dat ik dat filmpje ook kwijt ben. Geen foto´s van de protesten, onder wie de 2 naakte mannen, en weinig foto´s van de trouw van Queen en Selcuk. Tsss. De volgende drie uren hebben de security agenten rond mij gehangen. De moraal? Tja, wat kon ik doen?
P.S.: Christophe: wel op slot doen, die bagage ;-)

One unexpected day in Lima costed me my analog photo camera. I was being robbed. I had spent the whole day watching out because multiple persons told me to be careful. When I came back into the bus station I wanted to lock my bag. While searching for the key I wasn´t watching for 5 seconds. Somebody throws a key, I look, pick it up and hand it back. On that moment it hits me, I look right but too late... Camera was gone.
That I have lost this camera is shitty, but there were pictures of the protest mars in SF and some from Queen´s wedding. I took one beautiful and I was going to frame and send it. I am truly sorry Queen :-( . For the next three hours security agents stayed next to me... I am fine, there wasn´t much I could do right?


For Turkey: Moralim daha bozulmadi, merak etme

Geen opmerkingen: