zaterdag 23 augustus 2008

Argentina - puffen

Gisterennamiddag terug geweest naar het treinloket en de vriendelijke meneer heeft toch nog een ticket tevoorschijn getoverd. Oef.
Ik heb dan wel voor een zitje betaald, maar verkoos toch de gang/ grond om in slaap op te vallen. De chauffage stond toch aan. En daar haal ik meteen iets anders aan. Gisterenavond in de warmte (trein) vertrokken, nu toegekomen in Tilcara en in het Casa Colores Hostal meteen thermische kledij, extra pullovers en de bergschoenen uitgespeeld. Nu, Uyuni was goed koud, maar dan ook hoog. Hoewel ik nog altijd op 2450 m zit, kan ik toch al rondlopen in korte mouwkes. Afwachten wat de nacht hier geeft.
Nog geen blognieuws van Christophe, dus ik hoop dat ze hem deze keer via de vooropgestelde route en uren thuisbrengen.
Ik daal af tot Buenos Aires, wat vanaf de grens zo een 1910 km was en waarvan ik er intussen al een paar 100 opzitten heb.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben Je al in Buenos Aires geraakt ? Of hobbel je nog op de bus ?

Frans en Marleen