dinsdag 27 mei 2008

Blz 123 - update

Ik kreeg het boekenstokje van Christophe. Bedoeling is dat je pagina 123 openslaat van het boek dat je aan het lezen bent, je neemt de zesde tot de tiende regel. Rechtzetting dus.
Soit. Ik ben aan het lezen.................

DE BOEKHANDELAAR VAN KABOEL geschreven door Asne Seierstad

Blz 123. Regel 6-10

Stel je toch voor, de doek vergeten, het belangrijkste van alles... De anderen blijven achter. Leila's paniek heeft ze niet van hun stuk gebracht. Nadat ze allemaal hun haar en wangen met stickertjes beplakt hebben, gaat de boerka eroverheen. Sjakila probeert bij het aantrekken haar kapsel intact te houden.

En nu mogen jullie nog altijd raden wat die doek betekent :-D

4 opmerkingen:

Christophe Ramont zei

Je hebt het een beetje verkeerd voor, lieverd. Ook al is het mijn schuld omdat ik het niet goed uitgelegd heb dan :)

Vanaf zin 6 (je kijkt dus vijf regels ver) moet je dus vijf zinnen neerschrijven...dat zal ook al een iets beter zicht geven dan die ene zin ;)

Maar wel al super dat je het boekenstokje aangenomen hebt!

Anoniem zei

ah, ja, neeneen, je had het wel goed uitgelegd, heb thet allemaal snel snel gelezen :)
Ik pas het een dezer aan! Spannend hé.

Christophe Ramont zei

Al veel beter :) en veel duidelijker :))

Tja, het is een stokje hé...dat zijn rare dingen. :)

Anoniem zei

trrrrrrrrrrrrrrrrrr.....de doek is voor de huwelijksnacht. We spreken over een maagdelijke bruid op haar moslimhuwelijk hé.